Doorblazersorkest

Het Doorblazers orkest bestaat uit muzikanten die in het verleden een instrument hebben bespeeld en dit weer stap voor stap willen oppakken, zonder direct in het harmonie orkest plaats te nemen. Ook volwassen muzikanten die op latere leeftijd zijn gestart met het bespelen van een instrument, kunnen hierbij aansluiten.

Het Doorblazersorkest biedt de mogelijkheid om samen met gelijkgestemden op een laagdrempelige manier kennis te maken met het spelen in een orkest. Het orkest is met name gericht op samenspel en van daaruit wordt bekeken wat muzikaal haalbaar is. Eventueel kunnen partijen vereenvoudigd of juist uitgebreid worden voor wat meer uitdaging.

Open Huis in het Huis van Waalre

Het Huis van Waalre opent haar deuren op zondag 1 september om iedereen kennis te laten maken met Het Huis en haar gebruikers.

Wij zijn samen met de Muziekschool Aalst – Waalre (MAW) aanwezig om je alles te vertellen over de mogelijkheden om jouw muzikale carrière te starten of te vervolgen.

Probeer zelf het instrument van je keuze en neem als publiek of muzikant deel aan onze Open Repetitie(s) van het Doorblazersorkest.

Open Repetitie 1 september

Iedereen die in het verleden ooit een instrument heeft bespeeld of recent begonnen is met het bespelen van een instrument, kan tijdens het Open Huis vrijblijvend mee repeteren met het Doorblazersorkest. Geef je op via onderstaand formulier en ontvang de muziek vooraf per mail. Heb je geen eigen instrument (meer)? Dan zorgen wij ervoor dat er eentje voor je klaarligt.

Nog geen muzikale ervaring? Neem dan deel als publiek; onze dirigent Renate in ’t Zandt vertelt je tijdens de Open Repetitie graag hoe het er tijdens een repetitie aan toe gaat. Vooraf aanmelden hoeft niet.

Datum en tijdstip:
zondag 1 september 2024 om 13:30 u of 14:30 u

Locatie: Huis van Waalre
Koningin Julianalaan 19, Waalre

Aanmelden:
Aanmelden kan via het inschrijfformulier onderaan deze pagina of via een e-mail naar onze secretaris.

Inschrijfformulier Open Repetitie Doorblazers 1 September

Ja ik wil graag vrijblijvend meespelen met het Doorblazersorkest tijdens de open repetitie op 1 september in het Huis van Waalre:

Heb je een eigen instrument?

Op welk tijdstip wil je deelnemen?